V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14.09.2000 má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje (zrušení objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy bez udání důvodu). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:
Lhůta pro odstoupení je 14 kalendářních dní a začíná běžet okamžikem převzetí zboží.
Pro využití práva na odstoupení od smlouvy nás musíte informovat o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy formou jednoznačného prohlášení (formulář zde) odeslaného elektronickou cestou na email: emporiobeauty@seznam.cz Zboží nám můžete vrátit pouze po souhlasu Zákaznického servisu.
Při uplatnění nároku na vrácení zboží bez udání důvodu je třeba uplatnit následující postup:
1. Nejprve prosím vyplňte tento formulář vrácení zboží.
2. Vyplněný formulář je třeba vytisknout a opatřit podpisem. Vyplněný formulář následně zašlete emilem na adresu emporiobeauty@seznam.cz dříve, než budete odesílat zásilku se zbožím zpět. Vytištěný a podepsaný protokol a originál daňového dokladu (faktura) musí být vložen do zásilky, která bude obsahovat vrácené zboží. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku běhěm přepravy!
3. O vyřizování vrácení zboží Vás budeme následně informovat e-mailem.
Zboží odesílejte na adresu:
EMPORIO BEAUTY s.r.o.Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží finance budou vráceny v termínu 3-5 pracovních dní od okamžiku zkontrolování Vámi zaslané zásilky. Ve výjimečných situacích se tato doba může prodloužit na max. 14 dní.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět.
Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“) a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky uplatněna spotřebitelem. Je-li kupujícím podnikatel, není záruka poskytována, neshoda s kupní smlouvou je vyřízena v souladu s ustanovením z.č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.
Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.
Napište na naše zákaznické centrum na e-mail emporiobeauty@seznam.cz. Napište nám, že chcete reklamovat zboží a vše vyřídíme za vás. Vaším problémem se bude intenzivně zabývat náš zákaznický servis.
Jak ušetříte svůj i náš čas?
– Uveďte co nejpodrobnější důvod reklamace.
– Pokud máte fotku reklamovaného zboží, prosím, pošlete nám ji. Celý proces značně urychlíte.
UPOZORNĚNÍ: V případě, že byla závada způsobena přepravou, je nutné tuto skutečnost nahlásit přepravní službě v nejkratším možném termínu - reklamovat u přepravce lze zboží pouze v originálním obale, ve kterém bylo doručeno, včetně všech doplňkových obalů a transportních štítků.